ES | EU |
Elektrizitatea eta elektronika (2) | |
Incluso en un proyecto de desarrollo rápido, es preferible no contratar sólo a personal con un alto rendimiento individual. | Garapen azkarreko proiektuetan ere, hobe da banakako errendimendu handia duten langileak soilik ez kontratatzea. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria | |
Durante el desarrollo normal del proceso la carga de trabajo de los equipos y el personal se considera que es mínima y está dentro de los parámetros que determinan el tiempo real de un sistema. | Prozesuaren garapen normalean,langile eta ekipoen lan-karga gutxienekoa dela jotzen da, eta sistemen denbora erreala zehazten duten parametroen barruan dago. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria | |
Ostalaritza eta turismoa (1) | |
Éstas se refieren a las necesidades del ego y al desarrollo personal. | Egoari eta garapen pertsonalari dagozkionak dira. |
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak | |
Administrazioa eta kudeaketa (8) | |
Se experimenta un alto grado de desarrollo personal y la motivación del trabajador es muy elevada. | Garapen pertsonala handia izaten da, eta langileak motibazio handia sentitzen du. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
Clima laboral satisfactorio, posibilidades de desarrollo personal y profesional y retribuciones. | Giro atsegina lanean, pertsonalki eta profesionalki garatzeko aukerak eta ordainsariak. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
la empresa va más allá de sus obligaciones legales y desarrolla programas de atención especial a la salud de sus trabajadores; además, propicia mejoras en la formación y en el desarrollo personal de sus trabajadores. | enpresa bere lege-betebeharrez harago doa, eta langileen osasuna zaintzeko programa bereziak garatzen ditu; horrez gain, langileen trebakuntza eta garapen pertsonala hobetzen ditu. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
Desarrollo profesional vinculado al desarrollo personal, son precisos programas de apoyo para los colectivos emigrantes. | Garapen profesionala garapen pertsonalari lotua; beharrezkoak dira emigranteei laguntzeko programak. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
Asistencia en el desarrollo personal: | Garapen pertsonalerako laguntza: |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
Información y comunicación, desarrollo personal, capacitación, educación, campañas educativas y tiempo libre. | Informazioa eta komunikazioa, garapen pertsonala, trebakuntza, heziketa, heziketa-kanpainak eta aisialdia. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
a) Puede considerarse una práctica de RSC, ya que busca el éxito empresarial propiciando el desarrollo personal y profesional de sus trabajadores a través de la formación, lo que supone comportarse de acuerdo con el valor ético del respeto a las personas y a su desarrollo. | a) esKako jardunbidetzat har daiteke, enpresaren arrakasta bilatzen baitu bere langileen garapen pertsonala eta profesionala trebakuntzaren bidez sustatuz. Beraz, langileekiko eta haien garapenarekiko errespetuaren balio etikoari jarraikiz jokatzen du. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
·· La empresa Personasa se ha planteado como misión aportar soluciones óptimas a sus clientes, aumentar la rentabilidad de sus accionistas y contribuir al progreso social, potenciando el desarrollo profesional y personal de sus empleados. | ··Personasa enpresaren xedea da bezeroei konponbiderik onenak ematea, akziodunen errentagarritasuna areagotzea, eta gizarte-aurrerabidean laguntzea bere langileen garapen profesional nahiz pertsonala indartuz. |
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa) | |
Gizarte eta kultura zerbitzuak (10) | |
El desarrollo y la participación social como factores inseparables del desarrollo personal. | Garapen eta parte-hartze sozialak, garapen pertsonaletik bereizi ezin diren faktore gisa. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Elfomento del desarrollo personal. | Garapen pertsonala bultzatzea. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Por ello, la animación cultural se convierte en la metodología para el desarrollo personal en el encuentro, la expresión y la formación de la persona misma en sus múltiples aspectos en comunidad, por ejemplo en las aulas de cultura de la tercera edad. | Horregatik, kultura-animazioa garapen pertsonala lortzeko metodologia bihurtzen da, topaketaren, adierazpenaren eta pertsonaren alderdi guztiak komunitatean heztearen bidez lortzen baitu hori; horren adibide dira zaharrentzako kultura-gelak. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Trabajar habilidades creativas para el desarrollo personal y social. | Garapen pertsonala eta soziala lortzeko sorkuntza-gaitasunak lantzea. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Analiza cuáles serían las posibles dificultades con las que te encontrarías para su implementación y cuáles serían las posibilidades de desarrollo personal y comunitario que ofrecerían. | Aztertu zer zailtasun aurki ditzakezun jarduera horiek ezartzeko garaian, eta garapen pertsonal nahiz komunitarioko zer aukera eskainiko lituzketen. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Son un medio para el desarrollo y bienestar personal con actividades de relajación, respiración, flexibilidad, equilibrio y expresión personal, lo que favorece la salud física y mental. | Garapen eta ongizate pertsonalerako bitarteko bat dira; erlaxazio, arnasketa, malgutasun, oreka eta adierazpen pertsonaleko jarduerak egiten dira, eta, horri esker, hobetu egiten dira osasun fisikoa eta mentala. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
La animación teatral, especialmente en la infancia, tiene como principio metodológico fundamental el juego como modo para el desarrollo y crecimiento personal y como medio para la interacción social. | Antzerki-animazioak, haurtzaroan bereziki, jokoa du oinarrizko printzipio metodologiko, garapen eta hazkuntza pertsonalerako modu gisa eta interakzio sozialerako bitarteko gisa. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Las artes literarias tienen un papel clave en la transmisión de los imaginarios colectivos que perduran y recrean la cultura de una comunidad y que influyen significativamente en la construcción de la propia identidad a través de los procesos de desarrollo personal e integración social. | "Arte literarioek paper erabakigarria jokatzen dute imajinario kolektiboak transmititzean; izan ere, imajinario kolektiboek iraunarazi eta islatu egiten dute komunitate bateko kultura, eta eragin nabarmena dute nortasun propioa eraikitzean garapen pertsonaleko eta gizarteratzeko prozesuen bidez." |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
La intervención en la infancia y la adolescencia en riesgo persigue la atención y la promoción del bienestar de niños, niñas y adolescentes, con el objetivo de contribuir a su pleno desarrollo personal y a su total integración a la sociedad, en especial en los entornos sociofamiliares y comunitarios con un alto riesgo social. | Haur eta nerabeekiko esku-hartzearen xedea hau da: neska-mutikoen eta nerabeen artapena eta ongizatearen sustapena, haien garapen pertsonalari eta gizarteratze osoari laguntzeko, batez ere bazterketa-arrisku handiko ingurune sozialetan eta familiarretan. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
La intervención en este sector de la sociedad tiene como objetivo la promoción y la atención de las personas con discapacidad física, psíquica o sensorial o con enfermedad mental, y la promoción de su integración social para conseguir su desarrollo personal y la mejora de su calidad de vida. | Hau du helburu gizarteko sektore horretako esku-hartzeak: desgaitasun fisiko, psikiko zein sentsorialen bat edo gaixotasun mentalen bat dutenak suspertzea eta artatzea, eta, haien garapen pertsonala lortzeko eta bizi-kalitatea hobetzeko, gizarteratzea bultzatzea. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua | |
Komunikatzeko trebetasunak (2) | |
El desarrollo de la marca personal, surgió como una técnica para la búsqueda de trabajo. | Marka pertsonala lana bilatzeko teknika gisa sortu zen. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak | |
En la actualidad, la Web 2.0 se ha transformado en una herramienta básica para el desarrollo de una marca personal. | Gaur egun, 2.0 weba oinarrizko erreminta bilakatu da marka pertsonala garatzeko. |
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak |